Ägg är gott

Dagen började tidigt och eftersom jag inte har haft tid med att handla bestod min frukost av ägg, Gott!!  sen rullade dagen igång med visning av lite häsar besiktning. Jag fick ta en tidig lunch  och då hade inte maten anlänt till anläggningen så det var bara in och steka lite ägg, Gott.
Efter lunchen rullade vi igång med att rida klart hästarna, alla var så fina:) Vi blev klara riktigt tidigt och kungen har ledigt idag så ja var inne vid 7 super rekord!!  Dagen maträddning var nog kvällsmaten som Toon lagade till Lax, totatisbriketter, Rostadegrönsaker och saffranssås. Han oxå  med att handla i kväll, med på listan var självklart ÄGG Håll tummarna  för i morgon är det besiktning av GP hästen och om hon går igenom åker hon på kvällen!!

Tschüs!

Kommentarer
Postat av: caroline

kul med lite bilder:) Du måste ta bilder på hästarna du brukar rida:)

2009-12-10 @ 16:26:02
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: Emelie

TJAAA!! låter som att du har det bra.. det är riktigt gott att höra.. vet du vad jag har gjort idag, bakat lussekatter.. ja skulle ge mycket för att få hit dig o snacka skit o äta upp allihopa.. ;) vi hörs snart! kramar

2009-12-13 @ 13:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0