Kallt

Nu ar det vinter, man gar runt som en michelingubbe och huttrar. Trots att jag har klader fran topp till ta har jag fatt akliga koldbolder som kliar pa laren, men trotts det har dagen varit kanoners!!!
Jag har ridit lektion med Ardbegen for herr rueben, a det gick jatte bra trots att han bara pratar tyska och jag bara forstod en fjardedel, det var bara att chansa och le och om han fortfarande ropade samma sak fick jag testa nagot annat tills det blev tyst skritt trav Galopp byta varv sitta ner, oppna mm.. ha ha  men den kommunikationen funkade  red aven lektion med en Fin florestan val gick oxa fint.

 Nu snoar det ute, vinter!!   


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja tänk vad många olika språk man kan tala, funkar inte det ena får man ta något annat.....

Här hemma har det blivit kallt och vintrigt också, härligt!Kram.

2009-12-17 @ 23:27:11
Postat av: Alida

Shit vad random, jag googlade köldbölder och kom till din blogg. Jag skulle ha jobbat hos Sabine, men blev erbjuden ett annat jobb som jag tog istället. Kul att läsa om en som gör nästan samma sak! Trivs du?

2010-01-14 @ 09:52:22
URL: http://peplis.blogg.se/
Postat av: caroline

men Lisa du måste uppdatera bloggen skulle vara jättekul tror många skulle vila läsa om ditt jobb;)

Kram!

2010-05-01 @ 22:53:13
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0