Min dag

Så här såg min dag ut i dag.
Kl
06.15 Upp och hoppa
7.00 började med att rida ardbegen
9.00  Fick slänga in alla 106 vita lindor som hade använts för kunderna under helgen+ vita schabrak, röjde lite i stallet longerade 3, red 1 häst innan lunchrasten.
13.00 Lunchrast. Jag Elin och Jessica åkte in för att handla, handlingshumöret var inte på topp så det blev bara lite mjök, apelsiner å möjlk, Kanon Lisa.... ;) väl hemma gick jag in till huset där vår mat serveras och åt.
14.00 Kör igång igen. Släpper ut lite skritthästar, gör iordning lite hästar rider 2 st själv, varav en lektion för Sabine. Lastar och kör iväg med en häst till ett annat stall och plockar upp en nygammalhäst som skall med tillbaka till stallet. fixar iordning lite häsar. innan dagen är slut får jag städa upp stallet efter dagens arbete.
20.45 dagen slut, nästan rekord tidigt :)  steker lite pankakor innan jag och elin tar en kvällspromenad.
22.40 God natt.








Kommentarer
Postat av: Emma

Later som en drom horro :P men jag ar glad att du trivs!!

2009-12-17 @ 15:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0