Nyborjare!!

Japp det kanns ju skont att vara nyborjare, typ att man igen far lara sig att sitta pa ratt sittben och kunna sitta ner i traven och satta hasten i arbete, kan ju samanfatt min ridning som SKIT igar  intenting fungerade. javla backnet!!!!
For ovrigt var gardagen rolig fixa i ordning lite hastar for ridning och sjalv red jag 2 plus min egna. sen kvallen nar jag var klar hade vi fiskmiddag i hustet, trevligt trevlig. nu har jag lunchrast och skall snart g[ ut och ta in kungen fran skritten. sen kor det i gang igen kan ju hoppas att jag i alla fall kan sitta pa ratt sittben, stepp by stepp......... som sabine sager och ok det tar val ett tag att komma tillbaka till ridningen men njag vill att det skall ga FORT lungt har jag tagit  det  i 10 veckor!!!!!!!!! hall tummarna

Kommentarer
Postat av: Emma

tagit det lungt ar kanske att overdriva:P Men jag gillar att du uppdaterar iaf, fortsatt!! :):)

2009-12-04 @ 01:06:43
URL: http://emmagustafsson.blogg.se/
Postat av: Kim

Varför inte alltid sitta på samma sittben? Då slipper man ju byta vid nästa varvbyte :D

2009-12-04 @ 21:54:28
Postat av: emelie

herrejisses lisa...!! jag håller iaf tummarna allt jag har och allt jag kan mest hela tiden :)

2009-12-05 @ 17:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0