På plats!

Ja nu är jag äntligen på plats i Aachen. Vi startade på torsdagkvällen efter en trevlig fika i stallet. Jag och pappa delade på körningen medans mamma var den som skulle hålla oss vakna... eller hur det nu var...
Ardbegen var kanon duktig hela resan. Vi var framme i Aachen vid 3 var Ardbeg intsalerad hos familjen rüeben anläggning. Medans vi något trötta efter nattens körning däckade i våran lägenhet med "farmorbodegastyle".

Efter hotellfrukost, urpackning och shoppning på lördagen, begav sig mor och far mot Sverige, med en anhallt vid puttgarden tror jag att de han med:) Jag red Ardbegen och sen fick jag rida en häst  från Sabine innan det blev natten.

Söndagen var oxå den ganska lugn jag red förs en ganska explosiv Ardbeg, innan det blev donnken. På kvällen lånade jag och Dennis (killen som oxå jobbar för sabine) Sabines bil och åkte  in till Aachen där det var julmarknad, villken fin stad det var och jag blev introduserad på Glüevine..

Idag var det första riktiga arbetsdagen som bestått av ridning, skötsel av hästar och nu pannkakor och lite vin, Tack och godnatt



Kommentarer
Postat av: Emma

Var glüveinet gott?? Mor sitter jämte mig och styr tangentbordet med sin röst, hennes fråga lyder:

Hur är ditt rum?

Må bäst sys!

2009-11-30 @ 22:50:14
URL: http://emmagustafsson.webblogg.se/
Postat av: Kim

Lycka till !!! :D Kul o följa din blogg ! :D Kraaaaam

2009-12-01 @ 06:58:34
URL: http://stallm.blogspot.com
Postat av: Emma

snygg blogg förövrigt! :)

2009-12-01 @ 08:06:29
URL: http://emmagustafsson.webblogg.se/
Postat av: Kerstin

Kul att du börjat blogga! Ska bli roligt att följa din framfart i Tyskland!

2009-12-01 @ 08:19:55
URL: http://bouncy.blogg.se/ny
Postat av: Lina

Snyggt! Ska bli kul at hänga med på vad du har för dig! För egen del har jag packat en bikini, nä två, tre linnen, 2 kjolar och 1 tunika - resten av väskan blir väl leksaker, julkalendrar, barnkläder etc... På fredag drar vi.

2009-12-01 @ 11:05:32
Postat av: caroline

fin blogg:) kul att resan gick bra.. kommer sakna dig. Vi får följa varandras bloggar. Kram:)

2009-12-01 @ 16:27:27
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: Birgitta Albertsson

Hej! Roligt att läsa din blogg! Var är du? Är du kvar i Aachen, Sten yrade om att du flyttat någonstans nära Dortmund. Stämmer det? Vore kul om vi är ute o åker under påsken att titta till dig.

HÄLSNINGAR Birgitta & Stig

2010-03-14 @ 16:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0